Uppdateringar

Jag har nu gjort ett par behövliga uppdateringar:

Jag har fyllt i de senaste 3 kortens förbrukningsmaterial och
jag har uppdaterat varje inlägg även på engelska!
Använder Google's översättare så ibland kanske det ser lite konstigt ut, om jag inte läst tillräckligt noga för att upptäcka lustiga översättningar

I have now made ​​a few necessary updates:

I filled out the last three cards supplies and
I have updated each post also in English!
Powered by Google's translator, so sometimes it looks a bit strange, if I did not read carefully enough to detect hilarious
translations

Det är lite stiltje i kortmakeriet, jag har ett halvfärdigt kort men mesta tiden går åt att planera kommande kort. Jag har skrivit ut små texter så jag har lite att pryda mina kort med, jag väntar också hem 13 nya text-stämplar från Stämpelkällan, jag insåg att jag inte kommer så långt på de 4 (!) jag hade ;) (Grattiskram, Gratulerar, Puss & kram och Tack) Det är ju lite speciellt att ha en gummi/clear stämpel än att skriva ut på datorn men med lite fantasi så kan man ju ändå få texten som man vill om man gör den själv. Min dator svämmar över med alla teckenstilar jag har ;)

It is a bit quiet in my card showing here, I have a half-finished card but most of my time is spent in planning upcoming cards. I have printed small texts, so I have little to adorn my card, I'm also waiting for 13 new text-stamps from the Stämpelkällan, I realized I did not come so far with the 4 (!) I had ;) (Grattiskram, Gratulerar, Puss & kram och Tack) It's a bit special to have a rubber / clear stamp than to print on the computer but with a little imagination you can surely get the text that you want if you make it yourself. My computer is overflowing with every font I have ;)

Jag har också satt igång min 15 åriga dotter att utveckla en egen serie figurer som ska bli digi stämplar, bara jag kommer på hur man gör allt (inte ens kollat upp nått ännu) Vill du dela med dig tips så är du välkommen!
Hon har redan gjort 8 figurer och så sent som nu ikväll beställde jag en serie om 12 st. Vi får se vad det blir av med detta, de är himla söta tycker jag iaf! Håll tummarna för att vi fixar det!

I also started my 15 year old daughter to develop her own collection characters that will become digital stamps, if only I knew how to do everything (not even checked it out yet) Do you want to share some tips with me, you're welcome!
She has already made ​​eight figures, and tonight, I ordered a series of 12. We'll see what becomes of this, they are amazingly cute, I think anyway! Keep your fingers crossed that we'll fix it!

Här kommer en sneak peak!



Detta är prototypen, inte klar, ansiktet är inte där på denna men jag vill ju inte visa den nästan färdiga heller men kan inte låta bli riktigt ;) Ja, den är suddig!

This is the prototype, not completed, the face is not there on this but I do not want to show the nearly finished either, but can't let it be eighther ;) yes, it's blurred!

xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0