Dyrbar bikini

Åh denna vill jag vinna! (vinner man kroppsformen oxå?)
KLICKA
Den finns hos Phax Swimwear

Jag vill vinna den helt enkelt för att den är så snygg och för att jag inte skulle ha råd att köpa den, efter en viktminskning så är förra sommarens bikini för stor så jag måste köpa nytt, dyrt att banta ;)



Alla som har blogg får vara med i tävlingen om att vinna en exklusiv bikini från
Phax swimwear.
För att vara med i tävlingen följer du dessa enkla steg:

1. Gå in på hemsidan www.phaxswimwear.se och välj ut din favorit som du vill vinna. Kopiera bilden.

2. Gör ett blogg inlägg på din blogg där du lägger upp bilden på den bikini du vill vara med och tävla om. Skriv varför du vill vinna just den och varför just du borde få vinna. Glöm inte att tydligt länka till hemsidan, både med vanlig länk och länka även bilden med bikinin .

3. Kopiera även med i inlägget dessa enkla steg för att vara med i tävlingen.

4. skicka sedan iväg ett mail med din bloggadress till: [email protected]

Och skriv att du är med i tävlingen om en bikini.

Avslutas 15 juni


Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sv; seer jättebra ut :D

2011-05-16 @ 08:51:50
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0